Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

MΕΓΑΣ ΣΕΞΟΥΛΙΑΡΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ* !!!



(*γιατί πρώτα φκέννει η ψυχή και μετά το χοούι)




Κοντέφκει το Valentine´s φίλοι και φίλες! Λοβ ις ιν δι έαρ!


Τζαι παρόλο που φέτος κόφκω single, αισθάνομαι ένα απίστευτο, ασυμμάζευτο urge να ξοθκιαστώ (η δύναμη της συνήθειας).

Τρώει με η πούγκα μου! Πρέπει να κάμω δώρο!

Τζαι γι’αυτό τι εσκέφτηκα εγώ που σας αγαπώ και σας νοιάζομαι;

Θα κάμω ένα δώρο σε έναν από εσάς!
Τι δώρο ακόμα εν εσκέφτηκα αλλά εσκέφτηκα σε ποιόν.



ΠΡΟΚHΡYΣΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!


Αναζητώ δίστιχα με τον πιο ρομαντικό 1ο στίχο και τον λιγότερο ρομαντικό 2ο στίχο που μπορείτε να σκεφτείτε. Έγκυρα θα θεωρηθούν δίστιχα γραμμένα στην ελληνική γλώσσα ή στην κυπριακή διάλεκτο.


Το πιο ευφάνταστο δίστιχο , διόρθωση, το δίστιχο που ένα μου αρέσει παραπάνω, θα βραβευτέι με το πέρας του διαγωνισμού.


Υ.Γ.
Η ιδέα με το δίστιχο έννεν ακριβώς δική μου, εστείλαν μου ένα mail ότι τάχα κάτι τέθκειο επροκήρυξεν τζαι η WASHINGTON POST. Ένιξέρω, εν το έψαξα.

Y.Γ. 2
Για το είδος του δώρου, την ημερομηνία λήξης του διαγωνισμού τζαι ότι άλλο άφηκα πίσω, θα επανέλθω με update μετα από σκεψη. Ή μπορει να μεν επανέλθω. Ή μπορεί να επανέλθω χωρίς να προηγηθεί σκέψη. Εννα δείξει.

Υ.Γ. 2,5
MAKE LOVE!

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Otan ton vlepei mathkia mou thelei na faei meli,
ma otan en tis kathetai thelei na ton derei.


San se thorw, liwnw san to pagwto.
San mou klaseis, thoreis me tze vourw.

Ανώνυμος είπε...

Agapisa se polla re neroula,
ma telika efkikes vourvoulas.

Eida se tze emeina me to stoma anoikton,
ma san emilises ebromises ktitzion.


Eida se tze elimpistika mia mauri sokolata,
ma san ta ekatevases evourisa stin strata.

Ανώνυμος είπε...

Se latrevo, se potho agapi mou megali,
ma oti kai na po sou vroma i masxali.

Se akousa pou milages kai ipa "ax nee!",
ma otan se antikrisa mou efien i kkele!

Ela edo kardoula mou, ela pio konta,
FAE TORA KOUNNOUA JIE FKALE FAOUSA!

sindrimin είπε...

ου κακόν!
που το εχόννετε ρε παιθκια τούντο ταλέντον ούλλο τόσον καιρο;
Διακρίνω ακατέργαστα διαμαντια δαμέσα!

...ούτε ο "κυκλος των χαμένων ποιητών" να ήμασταν!

keep it coming people! :p

Ανώνυμος είπε...

Γλυκό μωρό μου σ' αγαπώ
Είσαι για με το φως μου
Τζαι θα ‘μαι πάντα δίπλα σου
Until the end of κόσμου

Μέχρι το Γκράσποπ μάτια μου
Θα ‘ρθω μαζί μ’ εσένα
Η γη δεν έχει μεταλλά
Όπως εσέ κανένα

Είσαι για μένα ο Μπάτμαν μου
Αλλά χωρίς τη μάσκα
Ίντα γελάς ρε παλαβέ
Τωρά όπως τον χάσκα;

Τωρά που ξανασκέφτηκα
Τζαι είδα την τζοιλιά σου
Εν Φάτμαν που ‘σαι πούλλε μου
Που τα πολλά κιλά σου

Όι ρε, χωραττεύκω σε
I do not really mean it
Είσ’ ένας φωτομότελλος
Εις την τιβί as seen it

Μωρό μου πόσο σ’αγαπώ
Μωρό μου πως σε θέλω
Έσιεις που μεν παράπονο;
Να πάεις εις τον Λέλλο

Θέλω να κάνουμε παιδιά
Δκυό γιούες τζαι μιαν κόρη
Χόλιντεις να κάμουμε
Με plane τζαι παπόρι

Δεν μου θυμώνεις πούλλε μου
Ούτε μου δύννεις φρύδι
Είμαστε είμαι σίουρη
Σαν στρείδι με το μύδι

Έχω τζαι άλλα να σου πω
Λίο ξιμαρισμένα
Σαν του Μιχαηλίδη Μπι
Τζείνα τα Μιλλωμένα

Εν λίο μεγάλο, απολογούμαι, αλλά είχα το έτοιμο!:p Cheers!

o shiros είπε...

ta ma8kia sou en pirkalia kai to fili sou meli
eipa sou pos s' agapo ma sounei en me 8eleis

san me koitas tous drakontes ego den tous fovammai
mono pou onoireykoumai mazi sou pos koimamai

3ereis to polla kala gia mena eisai mousa!
na gino erotokritos na gineis aretousa?

Ανώνυμος είπε...

Δώρον τ’αστέρκα του ορανού, σου τα διώ στα σιέρκα,
που εν ούλλον ζούραν τζαι βρομιάν γιατί έκοφκες πιπέρκα!


Εννα σε κλέψω ξέρε το, πόψε μαυρομματού μου,
αχ, να’χει πεζιναν ευχουμαι το τράχτον του παππού μου!

sindrimin είπε...

@ Roxanne:
Xaxaxa, an kai ektos 8ematos, e8imises mou dika mou paromoia grapta prin kapoia xronia.

pou to egrapses? giati egw ta parapanw ixa ta grapsei pastin skopia tin iperipsomeni.

...tzini i skopia i iperipsomeni itan megali ebnefsi


@ Shiros:
...filoui mou, kati ekatanoises la8os nomizw :]

@ Shona:
Telika eni3erw ti pa8ainei opoios viazetai, alla ap'oti vlepw, opoios den viazetai exei perissoteres elpides na kerdisei to vravio :p

@ all:

happy valentine's people!

Ανώνυμος είπε...

Το κινητό αγάπη μου γιατί δεν το σηκώνεις;
Μπας και του έχεις δόνηση και πουθενά το χώνεις;

(παραλλαγή κρητικής μαντινάδας. Εν ξέρω αν είναι έγκυρη συμμετοχή αλλά πολλά ωραίο :) )

Ανώνυμος είπε...

Ax na mouna aeras na mpaino sta mallia sou,
na ta 'nemizo pio psila, na fanoun ta kerata sou.

Eisai xarma ofthalmon, o ilios gia sena kaiei,
gia sena ra ktitzion, eginan oulloi gay.

Eisai es' i elpida mou, tou karaviou mou o faros,
oti eutixos den egina etsi skalapountaros.

Ανώνυμος είπε...

Τούτες εν οι ώρες που η φαντασία μου "οργιάζει";p

Κάνει κρύο κι είναι καιρός για δύο
φέρε και ένα φίλο ρε μωρό να κάνουμε τριο...

Σ' ευχαριστώ, μωρό μου αγαπημένο, για όσα μου ΄χεις χαρίσει
τους πάτσους τες ππουνιές μα και που μ' έχεις επανελημμένα σκυλλοβρίσει!!!

Θα ήθελα επίσης να αναφέρω πως για ακόμα μια φορά επιβεβαιώνεται το γεγονός ότι του "shirou" στο σχολείο ΔΕΝ του εμάθαν να διαβάζει και να "εκτελεί" οδηγίες!!!:PpP

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa...
en afinei 1 kouventa na ppesei xame re koumpare!

...poion mou 8imizei,poion mou 8imizei?

Ανώνυμος είπε...

Exw na pw agapiton mou Sindrimin oti an den teriazame den 8a koumpariazame!!!;p

o shiros είπε...

ειπεν μας την παλε ρε συντριμιν

Ανώνυμος είπε...

(ate afou eshi paratasi:)

"Arkepsa na se thoro pou kato os pano, jie anypomonousa na do to glyko prosopo sou,
ma otan eftasa ekei ksafniastika, en i kkele sou jini? oksa emetos sto laimo sou!"

(afou apokalyftike idi:) paradexoume oti touto jie allo 1 pou egrapsa prin en nako klemena:p )

Ανώνυμος είπε...

Το φως του ήλιου του καυτού έλουζε τα κατάξανθα μαλλιά σου
και ένα καλλίφωνο πουλί κελαηδούσε τζαι έσιεζε πουπανωθκιό σου!!

john είπε...

κατ'αρχην να ζητησω συγγνωμη απο την Κυρια Αρβανιτακη ...

Ισως εκεινο που ζητας εγω να μην το εχω ,
ομως άλλα λαλει μου η μανα σου οταν που'σσο σου ρεσσω !


Μη μα αποφευγεις ματια μου με με κοιτας σαν ξενο ,
αλλα εσχιεις τζαι αλτσχαιμερ ρε παλιομαλακισμενο !
(γι'αυτο θεωρεις με συνεχεια οπως τον χεσμενο ...)

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα ένα δίστιχο για ολοκληρώσω την προηγούμενη συμμετοχή με θέμα... το κινητό :p

ΓΥΝΑΙΚΑ:
"Για δώρο κινητό σου χαρίζω, αναπάντητες να αφήνεις.
Σου πήρα και handsfree, για να μπορείς και να τα ξύνεις."

ΑΝΤΡΑΣ:
" Τι το θες το κινητό αγάπη μου αφού δεν το σηκώνεις;
Μπας και του ‘χεις δόνηση και πουθενά το χώνεις;"

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa, o diagwnismos miloumen epirn fw8kia! Tzai ti na kamw pou ena dosw monon ena dwro?

...provlimatizete me!

Ανώνυμος είπε...

Ti sexy kai kaligrammo pou to xeis kolaraki,
pou na ksera pos einai to diko sou prosopaki?

Ανώνυμος είπε...

XAXAXAXAXA... ISE LEVENTIS!

vevea to "kalligrammo kolaraki" ennen oti pio romantiko
...alla pale esi ISE LEVENTIS!

Ανώνυμος είπε...

"se agapw me pa8os!
se agapw me trella!
Ma intambon tzinon to malli,
eglipsen se kouella?"

ena mikro af8ormito kai apo emena gia na kleisei kai episima o diagwnismos.

finito!

p.s.
touto den simainei na stamatiseis na stelleis tes ebnefseis sou, eidika an eisai o Sirimis :] Apla en 8a lif8oun ipopsin gia ton diagwnismo.

Ανώνυμος είπε...

hehe:)
ne en alithkia. to kaligrammo kolaraki ene kati pou ena elalouses sti kopeloua sou sto proto rantevou.:)

ate opote mou katevenei kati (sinithos mes ton apopato:p ) ena to sirno pano.
kame kanena topouin idika gia tounto skopo re pele. ishen dynata stixouthkia se tounto diagonismo.:-)

Ανώνυμος είπε...

@ kkilitziros:
Ρε ανθρωπε, ούτε μέσα στον νού μου να ήσουν δηλαδή!

Οπως κα να’χει... τα μαρκά κοντά εγινήκαν, εκτός απροόπτου, άυριο η ανακοίνωση των νικητών του διαγωνισμού!

Ανώνυμος είπε...

Ate na doumen je efkales mas tin 4ishin mas!!!!!!;) Kai en 8elw aproopta a!!!