Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Σαν τί τίτλος θα πίεννε σε τούντην ανάρτηση;

1

Μόνο σ'εμένα εν άρεσε η ρεκλάμα του Honda CR-V στο Super Bowl , αλα "Ferris Bueller's Day Off" τάχα μου; Εν την βάλλω να τη δείτε για να μεν με φταίτε εμένα, Κάμετε την γκούγκουλ μόνοι σας.

2

Έχω θέμα. Γενικά ο ύπνος μου εν περίεργος. Να κλασει κουνούπι ξυπνώ. Τωρά τελευταία, ο συγκατοικος που μινίσκει δίπλα μου εσήκωσε σύστημα τζιαι κατά τες 2 το πρωί ξενικά τζιαι πιάνει τηλέφωνα τους παρέες του. Ε τζια ξεκινούν τα γέλια, ανεβαίνει το volume τζιαι ώς τες 3 ξυπνούν με. Το κακό ένι οτι εν πολλά οκ άτομο τζιαι όποτε του κάμω παράπονο απολογείται τζιαι προσπαθεί να μιλά σιγά. Νιώθω οτι τον πολλοπρίζω τζιόλας. Αλλά που την άλλη τζ'εμένα έτζιε εξυπηρετά με πολλα το να σηκώνουμαι κάθε νύχτα, να του λαλώ να χαμηλώσει τη φωνή του. Έχετε καμιάν εισήγηση; Κάποιος που έμεινε σε εστία στο παρελθόν; Τι να κάμω κυρία Ρούλα μου;

3

Εντομεταξύ, αφού έπιασα τους συγκάτοικους, έχω έναν δαμέ που διαβάζει κάτι παρακμιακά ακροδεξιά websites/blogs τζιαι νομίζει οτι ενα έχουμε πόλεμο τζιαι μάχεται να κλείσει εισητήριο για να κατεβεί Κύπρο να πολεμήσει τον Αττίλα.

4

Σήμερα εχαράμισα 2 πολύτιμες ώρες που το θκιέβασμα μου για να πάω σε μια διάλεξη με τίτλο "market yourself" (τούτο εν πράγματι ενα που τα αδύνατα μου σημεία). Τζιαι επείδή νιώθω γενναιόδωρος πόψε, ενα μοιραστώ τη σοφία που αποκόμισα μαζί σας. Λοιπόν, συνοπτικά τζιαι χωρίς να ίχνος υπερβολής, ο παρέας είπε οτι άμα θέλεις να σε πάρουν στα σοβαρά τζιαι να ξεχωρίσεις στο ίντερβιου, 2 είναι τα μυστικά: 1) Έκδοσε ένα βιβλίο. 2) Βάλε τη φάτσα σου πάστην επαγγελματική σου κάρτα. Αν εν δυνατό βάλε τζιαι ολόσωμη φώτο στην πίσω πλευρά. Ήταν σαν να είδα το φως το αληθινό. Φυλάξετε τες δουλειές σας γιατί όπου να'σαι έρκουμαι!!!

5

Ελπίζω να είσαστεν τζι'εσεις νακκουρίν TV fans τζιαι να απολαύσετε την πρόκληση όσο την απόλαυσα εγώ. Ο παρέας στο βίντεο παίζει ένα "ποτ-πουρί" με 16 μελωδίες απο δημοφιλέις τηλεοπτικές σειρές των 2 τελευταίων δεκαετιών. Πόσες μπορείτε να αναγνωρίσετε; Μεν δείτε τα σχόλια πριν να δοκιμάσετε. Γράφουν τις απαντήσεις.

hint: Σε αρκετά σημεία παίζε ταυτόχρονα 2 μελωδίες.

5 σχόλια:

john είπε...

2. ωτοασπίδες/dream machine!

4. εν Κύπρο που θα ερτεις μεν ξεχνάς!
τα μυστικά είναι: 1) να'χεις μέσο, 2) να παντρευτείς κάποιαν με μέσο!
Κανόνισε την πορεία σου!

Terratsia είπε...

2. "Μην εκνευρίζεσαι αν ο γείτονάς σου έχει το στέρεο ανοιχτό στις δύο το πρωί. Τηλεφώνησέ του στις τέσσερις και πες του πόσο σου άρεσε!" Κλασσική ατάκα που μπορείς να βασιστείς :p

3. Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ, χαχα! Η ΕΛΑΜ είναι εδώ ενωμένη δυνατή :p Α να σε ενημερώσω να μεν μιλάς κυπριακά γιατί προάγεις τον ανθελληνισμό σύμφωνα με τον μέλλοντα άγιο Αρχιεπίσκοπο.

4. Να τυπώσεις την ολόσωμη φώτο σου σε κάρτα γάμου. Τι να σου κάμει η σμίκρυνση? Actually να βάλεις την ολόσωμη φώτο σε πινακίδα στο high-way με label "Hire me!"
Οι συμβουλές είναι μούχτιν :p

sindrimin είπε...

@John: Τες ωτοασπίδες εσκέφτηκα τες αλλά ενιξέρω πόσο υπέρ της υγιεινής των αυτιών μου ενι το να φορώ κάθε νύκτα ωτοασπίδες. Το dream machine πάλε εν το έχω ακουστά. Εν κάτι υπαρκτό όξα εν όπως το time machine; Το δεύτερο σου point εν θα το σχολιάσω γιατί οι αλήθειες πονάνε :]

@Terratsia: Έχω βάσιμες υποψίες οτι όπως τον Αρχιδεπίσκοπο (σκουζάτε τα γαλλικά) σκέφτουνται πάαρα πολλοί στο mentally challenged νησί μας. Εν εξηγείται διαφορετικά το οτι τόσα χρόνια εν έγινε η παραμικρή προσπάθεια, όι να προάγουν, ούτε καν να διασώσουν την τοπική μας γλώσσα.

Κατά τα άλλα, το "οι συμβουλές εν μούχτιν" λαλεί τα ούλλα.

sindrimin είπε...

Το παιχνίδι εν το έπαιξε κανένας;

john είπε...

http://www.amazon.com/Marpac-SleepMate-980A-Electro-Mechanical-Conditioner/dp/B000KUHFGM/ref=pd_cp_ba_0

http://www.amazon.com/HoMedics-SS-2000-Relaxation-Machine-Nature/dp/B000F3QG0U/ref=pd_sim_hpc_3

noise machine.. sound machine κατι τέθκιο!

δεν είμαι τηλεορασόφιλος αγαπητέ σιντρίμιν...για να καταλάβεις εδώ και 1.5 χρόνο δεν έχω τηλεόραση και δεν μου λείπει!