Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Κρατώ σημειώσεις:

(1)

Προχτές σαν επερπάτουν επρόσεξα ένα μιτσή γύρω στα 13-14 με τσιγάρο στο στόμα.

-Παρένθεση-

Τούτη η σκηνή, όσες φορές και να τη δω, πάντα καταφέρνει να με νευριάζει. Ακόμα έν εφκίκεν που το αφκό ο κότσιρος τζιαι έμαθε να μου πιππιλλα το τσιάρο!)

-Κλέινει η παρένθεση-

Κάνω ελαφρύ zoom out και παρατηρώ οτι δίπλα του περπατά η γκόμενα του ενώ με το χέρι που δεν κρατά το τσιγάρο, κοιλά την αμαξού του μωρού!!!!!!!!!

Εζάβωσα.

(2)

Ενιξέρω αν το ξέρετε αλλά στη Αγγλία εν ήρτεν ακόμα ο Χειμώνας. Έχουμε μεν κάποιες χαμηλές θερμοκρασίες αλλά σπανιότατα υπο το μηδέν (κάτι πρωινές ώρες) και κατά τα άλλα, ούτε νερά, ούτε χιόνια, ούτε τίποτε. Έννεν οτι λατρεύω την κρυάδα, το αντίθετο. Αλλά γαμώτο! ...τελευταία σκέφτουμαι οτι μπορεί ναν ούλλα μια σατανική συνομωσία. Όπως με την προσεδάφιση στη Σελίνη. Μπορεί τούτη η κατάλευκη τάχα Αγγλία που θωρούμε στες φωτογραφίες και στα χριστουγενιάτικα έργα στην τηλεόραση ναν προϊόν ειδικά διαμορφωμένων μυστικών studio στο Hollywood. Για να τραβούν τουρίστες στο ίσως πιο άχαρο νησί του κόσμου.

(3)

Τούντο εξάμηνο έχω διαλέξεις μόνο 2 ώρες τη βδομάδα! Μόνο 2 ώρες τη βδομάδα ζητούν που μένα να βρίσκομαι στο πανεπιστήμιο! Τζιαι ξέρετε ποιό εν το αποτέλεσμα παρακαλώ; Διαβάζω παραπάνω απ’οτι εδιάβαζα όταν όταν είχα κάθε μέρα 2 διαλέξεις! Εν είμαι καλά! Για ούλλα φταίει η απίστευτη βαρεμάρα. Α! Τζιαι άρκεψα τζιαι geocaching (γκούγκουλ ιτ). Πελλός λαλώ σας! Πελλός τζιαι αθκιασερός!

(4)

Εν έχω ιδέα τι γίνεται με τα πολιτικά στην Κύπρο. Εν θέλω να ξέρω. Έπρεπε να φύω εκτός για να καταλάβω πόσο ηλίθια, ανούσια, επαναλαμβανόμενα και στημένα εν τα του «Κυπριακού Προβλήματος». Απλά συντηρούν μιαν κατάσταση μέσα στην οποία φατσάρουν χρήσιμοι. Και ο κόσμος μαζικά συναινεί γιατί βολεύκει. Εν βραστικά

(5)

Εχάλασεν ο φούρνος μας τζιαι ενιξέρω τι να φάω πόψε. Τα μάθκια ακόμα δουλεύκουν βέβαια. Να κάμω κοτόπουλλο με ρίζι; Το θέμα ένι οτι αύριο μεσημέρι τζιαι πιθανότατα νύχτα εν θα φάω σπίτι. Τζιαι εν θέμα αρχής, άμα χαλώ χρόνο στο μαϊρεμα, να μαϊρεύκω για 2 γεύματα. Πάλε η άλλη μου επιλογή εν τα McDonalds που απέναντι αλλά είμαι που τζίντους περίεργους που προτιμούν να μεν τρων McDonalds. ...κάμνω τζιαι οικονομία γιατί τούτην περίοδο είχα-έχω-θα έχω έξτρα έξοδα οπότε πρέπει να κόφκω που παντού. Καμία εισήγηση για φαί στο μάτι εκτός που μακαρόνια βραστά και κοτόπουλο με ρίζι; (κάτι πρωτότυπο!) Έχουμε όλα τα βασικά τρόφιμα που πρέπει να υπάρχουν σε ένα σπίτι (εκτός βούτυρο).

(6)

Για καμένο βίντεο της βδομάδας μεταφερθείτε εδώ και απολαύστε ανεύθυνα

...ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ ΡΟΥΛΑ ΕΣΕΝΑ;;;

7 σχόλια:

Moonlight είπε...

ε για να γράψεις δαμέ σημαίνει είσαι πολλά αθκιασερός όντως!

φαί.... εγώ που είχα μόνο μάθκια, το μέιν φαί που έκαμνα ήταν noodles με soy sauce, πιπεριές τζαι καλαμπόκι. τζαι μάτζι. :p

τέσπα, πολλά ωράια η νέα σου ασχολία πάντως, έννα το έκαμνα τζι εγώ αν ήμουν αθκιασερή!

ππι-ες: εγώ εκάπνιζα που ήμουν 2ρα γυμνασίου έχω να σου πω....

sindrimin είπε...

χαχαχα, πράγματι το οτι ανάρτησα δαμέ διά μιαν καλή εκτίμηση του πόσο αθκιασερός είμαι.

Τελικά έκαμα κοτόπουλο με ρίζι, πιπέριές τζιαι μανιτάρκα γιατί τα τελευταία 2 επηένναν να χαλάσουν. Plus, τωρά αναγκαστικά ενα φάω σπίτι αύριο τη νύχτα (τη 2η μερίδα) κ εν θα πετάξω λεφτά για φαϊ έξω.

Το geocashing είναι όντως γαμάτο τζιαι έχει τζιαι στις περιοχές σου. Συνδιάζεται άνετα με ένα περίπατο. δοκίμαστο :]

πι-ες: Ξέρω το. At one point σε τζίντην ηλικία περίπου εκαπνίζαν ΟΥΛΛΟΙ μου οι φίλοι. Τι να πεις; Σκατογενιά ;p

john είπε...

που εκαταντήσαμε δηλαδή α!
να χιονίζει Λευκωσία και να κάμνει λιακάδα στη Αγγλία!

καλό ποσκόλιο ήβρες! να γίνω πρίχτης όμως και να σου πω ότι geocaching εν με C!
δεν έχουν όλα σχέση με λεφτά σε αντίθεση με ότι σε έμαθαν στο παν/μιο αγαπητέ σιντριμιν!
:P

sindrimin είπε...

...oh chit!

Terratsia i mageirissa είπε...

Aν επαρακολουθούσες τον αγαπημένο μου Jamie 30' meals ήταν να έχεις πολλές ιδέες τι να μαγειρέψεις! :p

For next time (επειδή άρκησα) κάμε Κοτόπουλο ή χοιρινά φιλετάκια και πρόσθεσε λίγη φρέσκα κρέμα, μια μάντζι για γεύση και για πρωτοτυπία πρόσθεσε κομμάτια ανανά κονσέρβα. Από ότι θυμούμαι αρέσκει σου hawaiian pizza :)

Κάτι λιγότερο πρωτότυπο... μπορείς να κάμεις αλά κινέζικα το κοτόπουλο σου. Αγόρασε έτοιμη σάλτσα (της επιλογής σου :p) και πρόσθεσε cushionut (εν νάκον ακριβές :p) baby carot, baby corn και ότι άλλο λαχανικό έχει το ψυγείο. Και αντί για ρύζι, βράσε νούτλς και βάλτους λίγη oyster sauce. (με μόνο τα απαραίτητα δεν μπορείς να πρωτοτυπίσεις ιδιαίτερα!)

Άντι για ρύζι μπορείς να κάμνεις πουρέ πατάτας. Με λίγο γάλα και τυρί εν πόμπα για φοιτιτικό φαί.

...Μεν με ρωτάτε για φαί γιατί απαντώ! χαχαχαχα

sindrimin είπε...

Oyster sauce? Χαχαχαχα, αν μου πεις οτι που ήσουν στας Αθήνας το Oyster sauce (για να μεν αναφέρθώ σε ανανάδες, baby carrots κτλ) ήταν ένα που τα βασικά τρόφιμα που υπήρχαν στο σπίτι ενά σε περιπαίζω όσπου ζω ;p

Terratsia είπε...

Lol εν είπα πως εν βασικό υλικό το oyster sauce! Είπα πως με τα απαραίτητα-βασικά υλικά εν μπορείς να πρωτοτυπίσεις ιδιαίτερα.

Εν εμαίρεψα ποτέ φαί με ανανά :)

Έτω είχα έμνευση όταν σου απαντούσα και εχάλασες μου το :|

Στην Αθήνα το βασικό υλικό ήταν τα σουβλάκια και τα δημητριακά! :p