Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

SHIROS IS BACK

Ελληνικέ κυπριακέ λαέ γνώριμο είναι το post που διαβάζεις. Είμαι ο shiros και είμαι ζωντανός..Δεν είμαι νεκρός όπως το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το τοπικό τμήμα κτηνιατρικής θα ήθελαν (Μακαριοshiros)
Επιβίωσα του ενός μήνα εξεταστικής Αυτός ήταν και ο λόγος της μεγάλης και ελπίζω αισθητής μου απουσίας
Δεσμεύομαι προσωπικά για περισσότερα posts τουλάχιστο μέχρι την επόμενη εξεταστική όπου πάλι θα ξαναπέσω σε εξεταστικό κώμα λόγω οξείας κτηνιατρίτιδας.
PS. I missed you guys
PS.2. Άσχετο. Τον Τάσσο ήβραμεν τον τελικά? Τι έγινε ας με ενημερώσει κάποιος.

4 σχόλια:

Moonlight είπε...

Επεθυμίσαμεν σε τζι εμείς, ήταν πάνω από αισθητή η απουσία σου, ναι...
Είχα τζι εγώ την απορία με τον τάσσο... όξα επαρετήσαν να ασχολούνται τέλεια;;;;

i Terratsia είπε...

"εξεταστικό κώμα λόγω οξείας κτηνιατρίτιδας" χαχαχα πετυχημένο!

Έλειψες μας! Αν δεν τηρήσεις την δέσμευση σου κατίσσιη σου γιατί εννά ειδοποιήσω το σφαγείο κοφίνου.

Τον Τάσσο εν τον ήβραμεν όμως την ημέρα των καρναβαλιών στες Φοινικούες κάποιοι ντυμένοι στρατιωτικά κρατώντας τσάππες τζαι φτιάρκα εσυνοδεύαν κάποιον τυλιμένο σε γάζες που έμοιαζε του Τάσσου.

sindrimin είπε...

Τουλάχιστον απέδωσε η απουσία σου Μακαshirotate;

...Ατε, τήρα την την υποσχεση σου γιατί εβαρεθήκαμεν εγώ τζαι η Τερρατσια να γράφουμε μόνοι μας!

P.S. Τούντα εγγλέζικα πόθθεν τα ψούμνισες;

o shiros είπε...

e enna di3i inta pou kamamen. elpizo. e ta egglezika irtan mona tous.