Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

UCY: Τα πάντα εν «Σοφία» εποίησαν


Είχα να την δώ που τότε, που μας την επρωτοπαρουσιάσαν.

Τί διεστραμμένη σύλληψη θεέ μου!

Ενόμιζα πως εκαταλάβαν το λάθος τους τζαι αποσύραν την.

Κανονικά έπρεπεν να την κόψουν κομματούθκια, να της βάλουν φόκο να σιονώσουν τη στάχτην της μέστην τουαλέττα τζαι να τραβήσουν τζαι το καζανάκι!

Αλλά που!

Σήμερα είδα την πάλε ομπρός μου σαν εθκιανεύκουμουν στην Παν/πολη.

Εστήσαν της τζιαι πανό!

Βλέπετε εν η γιορτή της.

Ατε!


ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙ
Η ΣΟΦΙΑ Η ΜΕΛΙΣΣΑ!

Η ΜΑΣΚΟΤ ΤΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ!


11 σχόλια:

KeNtOuLa είπε...

Oh my goooooooooodddd!!!!!!!!! Ma koma ziei??? Enomiza kai gw aposiran tin. . .
Telika ws kai i maskot mas ine asta na pane ston diavolo... Poli krima pantws.

o shiros είπε...

xaaxaxa. na sas zisei i melissoula!!!!

zappa είπε...

ola ta xe h mariwrh, h maskot ths eleipe

Sindrimin είπε...

...όπως τα λες φίλε μου!

Moonlight είπε...

kallittera emeis pou en exoume.... (en to prwto kalo pou lalw gia to uni mou se sygkrisi me alla, mallon!)

rocknsane είπε...

Όποιος διερωτάται για το επίπεδο του Πανεπιστημίου, απλά θα τον ενημερώνω από τούδε και στο εξής ότι είσιε ψηφοφορία για τούντο πράμα.:p

i Terratsia είπε...

Μάλιστα...
Νιώθω μειονεκτικά για το δικό μου πανεπιστήμιο τωρά...:p

Εμείς βλέπουμε άλλες μασκότ (βλ. γιωργάκης, κωστάκης)

Sindrimin είπε...

Μα είχε ψηφοφορία; Ήμουν με την εντύπωση οτι η επίλογή έγινεν που επιτροπή καθηγητών

rocknsane είπε...

Είχε ψηφοφορία, online κιόλας, εν θυμούμαι πολλά πράματα, αλλά θυμούμαι ότι σαν φοιτήτρια είχα δικαίωμα να ψηφίσω.:p

Sindrimin είπε...

...δηλαδή με λλία λόγια εσύ φταίεις

rocknsane είπε...

Που ήμουν φοιτήτρια στο UCLA; Ναι, guilty as charged!:p Προσπαθώ να θυμηθώ τι ήταν οι άλλες συμμετοχές. Σίουρα ούλλες μόνο με χάπια ήταν υποφερτές, αλλά δεν θυμούμαι τι ήταν.