Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Αθήνα: Μαζοχισμός


Είμαι πάλε στην Αθήνα. Επεθύμισα τον μαζοχισμό της. Να μπαίνω στο τρένο-κονσέρβα για τσαρτέλλες. Να ανοίγει η πόρτα του τρένου να κατεβώ και να στέκουν κατά μήκος της πόρτας όσοι θέλουν να επιβιβαστούν. Να νιώθω μια ικανοποίηση όταν δεν προσπαθώ να περάσω από τες χοριμαθκιές τους αλλά αντιθέτως να τους κουντώ τάχα ευγενικά για να καταλάβουν ότι είναι εμπόδια. Επεθύμισα να είμαι στην στάση του λεωφορείου, να βιάζομαι και τα τρόλεϊ να αργούν και όταν τελικά έρθουν να είναι άλλο ένα κονσερβοκούτι. Επεθύμισα να πρέπει να κρατώ την τσάντα μου σφικτά πάνω μου να μεν με κλέψουν. Επεθύμισα να ακούω/βλέπω κουτσούς, στραβούς, ναρκομανείς κτλ να ζηθκιανέυκουν. Επεθύμισα τες ξιτιμασιές. Επεθυμισα τα στολισμένα πεζοδρόμια από την πραμάτεια των μεταναστών. Να εμφανίζονται με ομπρέλες όταν βρέχει. Επεθυμισα τες φωτεινές πολύβουες νύχτες. Να παίζει ένας μαλάκας την πουρού η ώρα τρεις το πρωί και στις τέσσερις να παίζει ο συναγερμός του αυτοκινήτου του.

Δυστυχώς τα λεωφορεία έρχονται μόλις φτάσω στην στάση. Τα τρένα δεν είναι τόσο κονσέρβα. Εδώ που μένω τώρα δεν παίζει κανένας συναγερμός μες την νύχτα.

…Μόνο στο κέντρο της Αθήνας νιώθω πως είμαι στο σωστό μέρος :p

Νιώθω σαν εκείνους στο ποιημα Περιμένωντας Τους Βαρβάρους

Και τώρα τί θα γένουμε χωρίς βαρβάρους;
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις!

Κ. Καβάφης

Υ.Γ 1:

χοριμαθκιές: κενά

ξιτιμασιές: βρισιές

Υ.Γ 2:

Ναι ζητείται συγκάτοικος για συγκατοίκηση!

10 σχόλια:

o shiros είπε...

kalosorises piso terratsia.

Sindrimin είπε...

...θέλεις να πείς, αλήθκεια εγούσταρες τζιντην ανόμαλη κατάσταση "βάρβαρη" Τερρατσιά;

Κ ακόμα μια ερώτηση,
Εμπορούσε δηλαδή να "ζητήται συγκάτοικος για πλύσιμο πιάτων"; :p

i Terratsia είπε...

@shiro
thank u

@Sindrimin
Το ανώμαλη γράφεται με ωμέγα :p

Δεν είναι προφανές ότι δεν είμαι εγώ η "βάρβαρη"?

Καθόλου δεν την εγούσταρα. Αλλά νιώθω κάπως που εν την ζω τόσο έντονα τωρά. Παραδέχουμε το! Επεθύμησα να μαζοχιστώ με τους πελλούς :p

Έτσι εκτιμώ παραπάνω το δικό μου ήσυχο μικρό κόσμο...

Moonlight είπε...

etsi eni.. fefkeis pou to xali jai leipei sou.. :S
epies gia exetaseis dld twra?
ate, oulloi siga siga na anevainoume pros ta panw... :S
gd luck, bon succes klp

prepei mia mera na evrw j egw mia simeiwsi pou ti diaxeiristria tis arfis mou sti thessaloniki.... na deite gelio jiame! :p

Ανώνυμος είπε...

Και γιατί μένεις ακόμα εκεί βρε σκουρόχρωμε μεσανατολίτη;;;;;

το Ηλίθιο Αγρινό είπε...

Αδρεναλίνη κανένας δε θα μείνει
μαύρη κατάρα ανία βαρεμάρα
η μέρα σβήνει
Αθήνα είσαι καμίνι
ώσπου να φέξει
να δούμε ποιος θ' αντέξει

Ξύλινα Σπαθιά

Ανώνυμος είπε...

Αθήνα και πάλι ΑΘΗΝΑ, ολεε!!!:)

i Terratsia είπε...

Μεγάλη πώρωση η Αθήνα! :ο


@ Moonlight
Ακριβώς αυτό εσυνέβηκε, έλειψε μου το χάλι! :p

Ευχαριστώ για τις ευχές σου. Ήρθα για τις τελευταίες εξετάσεις (...ευελπιστώ).

Ανώνυμος είπε...

Mia terratsia stin Athina (endiaferon titlos gia biblio)

kali epitixia stin eksetastiki s! :)

Mixalis L

i Terratsia είπε...

χαχαχα θα το έχω υπόψη μου όταν θα ψάχνω τίτλο για το βιβλίο μου :]

Ευχαριστώ!