Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

ΚΑΡΝΑΚΑΒΛΩΣΑΜΕ!!!

"Σαν χριστιανός και ορθόδοξος σε αυτήν την κοινωνία,
γουστάρησα ρε μάγκες μου να κάνω λιτανεία".
Που καλύτερά λοιπόν για καρναβάλια από την Πάτρα. Μάλλον το ίδιο θα σκέφτηκαν και οι υπόλοιπες 5000 (λίους είπα) Κυπραίοι φοιτητές, οι οποίοι έκαμαν την Πάτρα για ακόμα μια φορά να θυμίζει Κυριακή στην Μακαρίου (χωρίς Πακιστανούς και λοιπούς),αφού όπου επερπάτας άκουγες Κυπριακά. Μέχρι και γκρουπ είχε η Κύπρος , συν τις πολυάριθμες άλλες συμμετοχές στα αλλά γκρουπ. Πάντως όποιος θέλει να φύει που Κυπραίους τούντο τριήμερο, εν του συστήνω με τίποτε να έρτει Πάτρα (λόγοι προφανείς). Πανικός η Πάτρα. Τι να σας λέω τώρα. Ούλλοι οι πελλοί γουστάρουν καρναβάλια και εγώ εν είμαι η εξαίρεση. Λάτιν ρυθμοί, γυναίκες με ελαφριές ενδυμασίες, η μπύρα και το κρασί να ρέουν άφθονα και εμείς αντί να καρναβαλλώσουμε μάλλον εκαρνακαβλώσαμε. Τόσο που ούτε σαράντα μέρες νηστείας δεν είναι αρκετές. Τέλος πάντων όμως καλά περάσαμε, παράπονο δεν έχω. Μόνο που τόσοι Κυπραίοι μαζί εππέσαν μου πολλοί και πεθύμησα την Κύπρο. Σαρακοστή εν τούτη όμως εν να περάσει. Υπομονή


P.S: Το χρώμα ένεκα Καρναβαλιού.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...επίστευα πως είμαι ένας που τους μεγαλύτερους λάτρεις του καρναβαλιού.

...εμένα όμως εν μου προκαλούν στήση.

...ιδιαίτερη η σχέση σου με τα καρναβάλια φίλε μου Shiro :p

Γιατί εν μας επόσταρες κάι καμιά δική σου φωτογραφία με την καρναβαλίστικη σου αμφίεση;
(τωρά που το σκέφτομαι, εν μας είπες καν τι εντύθηκες!)

o shiros είπε...

oi mones fotos pou eixa itan me kopelles 3enes kai giayto en evala foto. evala mia peroukka rasta.oi polla pramata alla imoun polla oraios.

i Terratsia είπε...

hahahaha

έχω πάει 2-3 φορές στην Πάτρα για καρναβάλια αλλά δεν ήταν τόσο σεξουαλική η μάζωξη όσο την περιγράφεις shiro :p
Φαντάζουμαι ίντα που παθαίνεις το καλοκαίρι στην αγία νάπα ;)


Όσον για τους Κυπραίους βλαστούμεν παντού :)