Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

TΣΟΥΜΕΛΕΚΑ – ΕΡΥΘΡΟΠΟΙΗΤΙΝΗ, 0-1

Δήλωσε η Τσούμ:

"Ενημερώθηκα ότι υπάρχει πρόβλημα με θετικό δείγμα σε έλεγχο που υποβλήθηκα στις 6 Αυγούστου 2008 με την ουσία ερυθροποιητίνη. Δεν θα μπω στην διαδικασία να δικαιολογηθώ ...μπλά μπλά μπλά".

"...με φέρνει στην δυσάρεστη θέση να δώσω εγώ ένα τέλος στον πρωταθλητισμό που τόσο αγαπώ... μπλά μπλά μπλά"

"Είμαι πολύ δυσαρεστημένη με την κατάσταση που επικρατεί διεθνώς σε θέματα ντόπινγκ. Εγώ δεν θέλω άλλο τέτoιο αθλητισμό. Η απογοήτευσή μου είναι μεγάλη ...μπλά μπλά μπλά".

Άρα παραιτείται. Θετικό αυτό. Ένδειξη κάποιας υπευθυνότητας αν μή τι άλλο.




Λοιπόν έχω 2 απορίες:

Α) Ποιές οι πιθανότητες, έστω και ένας απο τους δαφνοστεφανομένους Ελλαδίτες, να υπήρξε πράγματι «καθαρός»;

Β) Αν τρέφω ακόμα τέτοιες ελπίδες, είμαι ο ορισμός του μαλάκα;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: