Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡ ΕΒΑΡ 2

ΑΠΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΕ ΠΑΡΑΘΥΡΟ

Πάω ξανά στην εφορία. Τώρα έχω τα αυθεντικά χαρτιά που μου εζήτησε. Πάω στο παράθυρο no1 και ζητώ την αίτηση. Συμπληρώνω την. Πάω παραθυρο no2 διώ αίτηση και χαρτιά ελέγχει μου τα. Προχωρώ σε αλλο γραφείο στο no3 παράθυρο για να πιάω αριθμό μητρόου. Παράθυρο no4 στο οποίο εν εκατάλαβα ακριβώς γιατί επία αλλά εστείλαν με. Παράθυρο no5 . Η μπροστινή μου τσακκώνετε με την παραθυριούχο και έχει και μια τσιριλιστή φωνή σπάζει τύμπανα. Τελοσπάντων πιάνω το χαρτούι και τελικά πάω στο τελικό no6 παράθυρο όπου ανταμίβεται τελικά η υπομονή μου.

6 παραθυρα, 4 όροφοι μιάμιση ώρα, μεγάλες ουρές, τεράστια αποθέματα υπομονής . Για να πιάεις ένα επίδομα.

Είμαι σίουρος οτι για να πληρώσεις γίνεται σε ένα παράθυρο στο ισόγειο σε 5 λεπτά.

5 σχόλια:

Moonlight είπε...

Τζαι καλά που ξέρεις που να πάεις. Εμένα με μια συμφοιτήτρια μου που είχα πάει, εν μας ελαλούσεν κανένας που να πάμεν!!!

o shiros είπε...

kai aman tous rotas apantoun sou pou mes ta dontia tous kai ana8ema an katalaveis.

Sindrimin είπε...

xaxaxa, a re shiro, e8imises mou ena tefxos tou asterix ..."o asterix legeonarios" an 8imoumai kala.

Pale kala na laleis pou egine telika i douleia sou!

o shiros είπε...

me tin deyteri eginike.

o shiros είπε...

a btw me ton asterix en exoume kai polla koina alla me ton ovelix kati ginete