Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

Με λένε Άη Βασίλη και είμαι καλά!


Θέλω κάποιον να τσακωθούμε. Να φκάλω τα νεύρα μου πάνω του. Προτείνω να μαζευκούμαστε ούλοι οι καταπιεσμένοι και να τσακωνούμαστε χωρίς bad feelings. Όι Fight club αλλά ούτε EMO κατάσταση. Ο καθένας να φκάλλει τα απωθημένα του, είτε τα έχει με τον μάστρο του, με την γειτόνισσα, με το σύστημα, με τον βλάκα καθηγητή του, με τον ΑΠΟΠ Κινύρας Πέγειας ή με την πεθερά του.

Φακκάς μου κέντρο εσύ που στο highway ( αλλιώς motorway ) κάμνεις tips τα ψηλά σου φώτα που μισό χιλιόμετρο πριν για να ανοίξουν δρόμο οι μπροστινοί σου να περάσεις. Αφτένουν τα λαμπούθκια μου όταν σύρνεις που το παραθύρι του αυτοκινήτου σου σκουπίθκια. Πέμου που εν το σπίτι σου και θα ετοιμάσω μια τσέντα άχρηστα για την αυλή σου. Νευριάζω που πετάσσεις το τσιάρο σου χαμέ τζαι εν φακκάς πενιά.

Τες γιορτές μου μέσα. Ρεβεγιόν και τα μυαλά στα κάγκελα. Για παραμονή πρωτοχρονιάς η Αυλαία θέλει 60 ευρώ και η Στοά 70 ευρώ. Και για να φάεις στην Στοά θέλουν να δώσεις plus 50 ευρώ. Εορταστική καπνιστή τσαρτέλλα με ένα ποτό και πέντε κουνούες σε λαικό/club ρυθμό εν γίνουμαι με τόσα που ζητούν που την πούγκα μου. Όι θέκκιου!

Σε παρακαλώ Άη Βασίλη μου φέτος θέλω να κερδίσω το jackpot του Joker, από ένα εκατομμύριο και πάνω δέχουμαι.

Σε παρακαλώ Άη Φούλη μου μεν κάμνεις τόσες τηλεοπτικές εμφανίσεις και νεκατώνεται το στομάχι μου όποτε σε ακούω να μιλάς με τζίντο υφάκι.

Σε παρακαλώ Άη Μιχάλη Παπαγεωργίου να έβρεις τον Τάσσο μας και εν τζιμούμαι τες νύχτες. Ανησυχώ άμπα τζε κλέψουν τζε τον Michael Jackson.

4 σχόλια:

Moonlight είπε...

Επειδή συνήθως είμαι δουλειά που σας θκιεβάζω, εν ακούω τη μουσική σας οπότε εν ξέρω πόσο άκαιρο εν τούτο το σχόλιο: εν ωραίο!

60 ΕΥΡΩ ΘΕΛΕΙ Η ΑΥΛΑΙΑ;;;; Καλλύτερα που εν έπιασα να ρωτήσω γιατί ήταν είτε να αρκέψω να φωνάζω (ο Τζιώρτζης εν τραγουδά πκιόν τζαι αποφάσισε να βάλει αλλό 3 πλάσματα στη σκηνή τζαι πρέπει να πκιερωθεί παραπάνω κόσμος overtime για την παραμονή) είτε να φυρτώ! Τζαι γιατί να μεν παω 6 άλλες φορές τζαι να περάσω καλλύτερα;;;;

Όποιος θέλει καλιώ τον εγώ σε σπίτι γνωστής μου μπας τζαι συναχτούμεν νάκκον παρασπάνω νούσιμοι. Θα έχει τουρνουά "φτύρας"!!!

Sindrimin είπε...

:] κούλαρε Τερρατσια. Ωραιο ποστ! Η έξοδος της παραμονης κατ'εμενα εν πλέον μόνο για τα θύματα. Κυριολεκτικά. Εν μπορω να φανταστώ ποιός ενα πάει Αυλαία την παραμονή τζαι εν θα νιώθει θυματοποιημένος.

Moonlight, thank you για το σχόλιο στη μουσική. Όι τπτ άλλο, αλλά εχει κανενα 2μηνο που εχουμε το ίδιο playlist, πάλε καλα που αρέσει! :p

KeNtOuLa είπε...

En polla wreo to playlist ala jinto praman pou emporousame na kamoume comment efies mas to....

Anw Terratsia pe mas pios se epira3en na ton deroumen! Simfwnw me ta plista pou ipes kai idiws jinon gia tin prwtoxronia... Apokliete na iparxi topos pou na a3izei na dwseis 60 evrw gia na pais!!! Egw epilegw eite ipno eite kanena stpiti isixa!!!;)

i Terratsia είπε...

@Moonlight
Εν μας είπες πως παίζεται η «φτύρα». Και στο blog σου αναφερεις το παιχνίδι αλλά άφηκες μας με την απορία. Να σου πω την αλήθεια καλύτερα που εν ακριβά γιατί έτσι εσυμφωνήσε όλη η παρέα να μαζευτούμε σε σπίτι για παιχνίδια :]
Αλήθκεια ο Τζιώρτζης ποιος είναι?

@Sindrimin
Ευκαριστώ σου.
Μα ο καλλιτέχνης γράφει όταν βρίσκεται σε στιγμή ένταση. Είμαι η cool Terratsia! Έτω εσπάσαν νάκον τα νεύρα μου και είπα να το μοιραστώ με την μπλοκόσφαιρα :p

@KeNtOuLa
Χαχα μεν τον δέρετε και εν μέρες αγάπης τάχατες. Και εν πολλοί έτσι μεν σας βάλω σε κόπους :p
Κάθε χρόνο πιάνουν τον κώλο μας (με τον συμπάθιο) και οι περισσότεροι πελάτες εν ευχαριστούνται. Πληρώνουν ένα σωρό λεφτά για ταλαιπωρία.