Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Είμαι το πόυπουλλο που εκατάργησεν τον χωροχρόνο!!!


Σήμερα εν
το πιο ωραίο Σάββατο.

εξύπνησα η ώρα 1!

Τούντο Σάββατο... εν έχω ΤΙΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΕ ...ΚΑΜΙΑΝ, ΚΑΜΙΑΝ, ΚΑΜΙΑΝ, ΚΑΜΙΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ !















Έννεν πολλά ωραία η ζωή κάτι τέτοια Σάββατα;
:] (αν εξαιρέσεις 10 μαλάκες αστυνομικούς και 3 μαλάκες δικαστές that is)



Είμαι το πόυπουλλο που εκατάργησεν τον χωροχρόνο!!! ...η τουλάχιστον έτσι αισθάνομαι.

Ευχομαι το ίδιο και για εσάς :p



...και άρεσεν μου και πολλά το σημερινό post του Μιχαλη Μιχαηλ!

...και έχει και ηλιούδιν!

Happiness!



2 σχόλια:

john είπε...

δεν εισαι το πουπουλο που εκαταργησε το χωροχρονο ... εισαι ετσι κωλος που παραμορφωνεις το χωροχρονο :)

αστειυκουμαι α ! αν επιαναν οι ευχες σου θα'ταν καλα ...

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑ ...άρεσεν μου ο τρόπος που το έθεσες πάντος :p